arrow
arrow

 

 

logo Zakochaj si w Warszawie jeszcze mniejsze ekon stowarzyszenie big2b

WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!”
zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor ds. komunikacji społecznej 
Nr ref:      DZ-XVIII/3247/2019/ZKS/IDU
Do zadań kandydata będzie należało:
  • Współpraca przy tworzeniu oraz opracowywaniu, redagowaniu i publikowaniu treści i materiałów promocyjnych i informacyjnych w serwisach i na stronach internetowych oraz obsługa kanałów social media.
  • Współpraca w akcjach informacyjnych skierowanych do mieszkańców związanych z procesem budżetu partycypacyjnego, konsultacjami i dialogiem prowadzonym przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
  • Współpraca w kampaniach informacyjnych i promocyjnych, realizacja procedur przetargowych oraz przygotowywanie umów na wykonanie prac zleconych wykonawcom zewnętrznym, sporządzanie projektów porozumień, umów i zamówień w ramach organizacji i promocji procesów dialogu i partycypacji z mieszkańcami, zbieranie ofert, negocjowanie umów, a także prowadzenie negocjacji w sprawie uczestnictwa partnerów, patronów medialnych i innych podmiotów w realizacji projektów informacyjnych, konsultacyjnych i promocyjnych.
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
Od kandydatów oczekujemy:
      • orzeczenie o niepełnosprawności,
      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
      • identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność. 
      • wykształcenie wyższe minimum I stopnia – kierunki komunikacja, socjologia, nauki społeczne, administracja;
      • doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w dziedzinie dziennikarstwa, w zakresie public relations, prac badawczorozwojowych w obszarze nauk humanistycznych i/lub ścisłych, realizacji projektów z funduszy europejskich, prawa autorskiego, ochrony wizerunku;
      • minimum 3 letni staż pracy;
      • doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w dziedzinie dziennikarstwa, w zakresie public relations, marketingu, reklamy, social mediów, organizacji eventów, koordynacji i/lub zarządzania projektami;

CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, prosimy przesyłać na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Termin składania dokumentów: 27.05.2019

 

Jeżeli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko, skontaktuj się z nami za pośrednictwem zakładki „Zgłoś się >>”, dostępnej w prawnym górnym rogu ekranu.