|
WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!” zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa poszukuje kandydatów na stanowisko:
|
Inspektor ds. komunikacji społecznej |
Nr ref: DZ-XVIII/3247/2019/ZKS/IDU |
Do zadań kandydata będzie należało: |
- Współpraca przy tworzeniu oraz opracowywaniu, redagowaniu i publikowaniu treści i materiałów promocyjnych i informacyjnych w serwisach i na stronach internetowych oraz obsługa kanałów social media.
- Współpraca w akcjach informacyjnych skierowanych do mieszkańców związanych z procesem budżetu partycypacyjnego, konsultacjami i dialogiem prowadzonym przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
- Współpraca w kampaniach informacyjnych i promocyjnych, realizacja procedur przetargowych oraz przygotowywanie umów na wykonanie prac zleconych wykonawcom zewnętrznym, sporządzanie projektów porozumień, umów i zamówień w ramach organizacji i promocji procesów dialogu i partycypacji z mieszkańcami, zbieranie ofert, negocjowanie umów, a także prowadzenie negocjacji w sprawie uczestnictwa partnerów, patronów medialnych i innych podmiotów w realizacji projektów informacyjnych, konsultacyjnych i promocyjnych.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
|
Od kandydatów oczekujemy: |
- orzeczenie o niepełnosprawności,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
- identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia – kierunki komunikacja, socjologia, nauki społeczne, administracja;
- doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w dziedzinie dziennikarstwa, w zakresie public relations, prac badawczorozwojowych w obszarze nauk humanistycznych i/lub ścisłych, realizacji projektów z funduszy europejskich, prawa autorskiego, ochrony wizerunku;
- minimum 3 letni staż pracy;
- doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w dziedzinie dziennikarstwa, w zakresie public relations, marketingu, reklamy, social mediów, organizacji eventów, koordynacji i/lub zarządzania projektami;
|
CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, prosimy przesyłać na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Termin składania dokumentów: 27.05.2019
|