arrow
arrow

Młodszy referent ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców z zakresu spraw obywatelskich

 

 

logo Zakochaj si w Warszawie jeszcze mniejsze ekon stowarzyszenie big2b

WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!”
zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Podinspektor ds. działalności gospodarczej i zezwoleń
Nr ref:      UM/3372/2019/AO/MSA
Do zadań kandydata będzie należało:

Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń meldunkowych, wydawanie poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu, wniosków o wydanie i wymianę dowodu osobistego, zgłoszeń o utracie dowodu osobistego.
Prowadzenie rejestru wyborców, byłych mieszkańców, rejestru utraconych i unieważnionych dowodów osobistych.Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności, rejestru wyborców, udostępnianie danych i dokumentacji.
Prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań, przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań,raportów.
Archiwizowanie dokumentów.
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych:przepisy określające zasady funkcjonowania organów administracji publicznej oraz Miasta Stołecznego Warszawy, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej i przepisy wykonawcze w tym zakresie, ustawa Kodeks wyborczy i przepisy wykonawcze w tym zakresie,  ustawa  o  dowodach osobistych  i przepisy  wykonawcze w tym  zakresie,  ustawa o ewidencji ludności i przepisy  wykonawcze  w  tym  zakresie, przepisy  z  zakresu ochrony danych  osobowych,  ustawa  o  aktach  stanu  cywilnego,  ustawa  o  cudzoziemcach,  ustawa  o  obywatelstwie  polskim,  podstawy  prawa  cywilnego, Rozporządzenie  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  18  stycznia  2011  r.  w  sprawie  instrukcji  kancelaryjnej, jednolitych  rzeczowych  wykazów  akt  oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Od kandydatów oczekujemy:
      • orzeczenie o niepełnosprawności,
      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
      • identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność. 
      • wykształcenie średnie

 Termin aplikowania na stanowisko: 08.07.2019

 

Inspektor ds. edukacji, oświaty i wychowania

 

 

logo Zakochaj si w Warszawie jeszcze mniejsze ekon stowarzyszenie big2b

WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!”
zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:

 Inspektor ds. edukacji, oświaty i wychowania
Nr ref:      DZ-II/3378/2019/WOW/UST
Do zadań kandydata będzie należało:
  • Nadzór nad działalnością szkół i przedszkoli,Prowadzenie spraw związanych z rekrutacji do szkół i przedszkoli,
  • Opracowywanie raportu o stanie realizacji zadań oświatowych,
  • Wprowadzanie danych do systemu informacji oświatowej,
  • Sprawdzanie poprawności danych wprowadzonych do bazy oświatowej
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy Prawo oświatowe oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawy o systemie oświaty, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy Karta Nauczyciela, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawa o ustroju m. st. Warszawy, ustawa o pracownikach samorządowych.
Od kandydatów oczekujemy:
      • orzeczenie o niepełnosprawności,
      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
      • identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność. 
      • wykształcenie wyższe
      • minimum 3 letni staż pracy
      • doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w dziedzinie oświaty

 Termin aplikowania na stanowisko: 15.07.2019

Podinspektor ds. polityki społecznej

 

 

logo Zakochaj si w Warszawie jeszcze mniejsze ekon stowarzyszenie big2b

WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!”
zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Podinspektor ds. polityki społecznej
Nr ref:      DZ-II/3380/2019/WSZ/UST
Do zadań kandydata będzie należało:
  • prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń  rodzinnych
  • przygotowywanie wezwań dla klientów oraz pism do urzędów i instytucji  w sprawach dotyczących prowadzonego postępowania przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych  na podpis osób upoważnionych
  • przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizowanych zadania
  • obsługa  aplikacji  informatycznych  obsługujących  realizację  zadania  (system  kancelaryjny    SignUM, system  Sygnity)
  • praca  na  stanowisku  związana  jest  ze  znajomością  zagadnień  dotyczących  ww.  zadań  oraz następujących  aktów  prawnych: Ustawa o  świadczeniach  rodzinnych,  Ustawa  o  pomocy  osobom uprawnionym  do  alimentów, Rozporządzenie  Rady  Ministrów  w  sprawie  szczegółowych  warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start”, Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ,Kodeks  postępowania  administracyjnego,  Ustawa  o  ochronie  danych  osobowych,  Ustawa  o  ustroju m.st. Warszawy, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o pracownikach samorządowych
Od kandydatów oczekujemy:
      • orzeczenie o niepełnosprawności,
      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
      • identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność. 
      • wykształcenie wyższe, I stopnia

 Termin aplikowania na stanowisko: 15.07.2019

Rzecznik prasowy Dzielnicy

 

 

logo Zakochaj si w Warszawie jeszcze mniejsze ekon stowarzyszenie big2b

WARSZAWSKA AGENCJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Praca dla Nas!”
zleconego i finansowanego przez Urząd m. st. Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Rzecznik prasowy Dzielnicy
Nr ref:       DZ-VII/3386/2019/WFE/MFI
Do zadań kandydata będzie należało:
  • Realizacja   zadań   w   zakresie   utrzymywania   bieżących   kontaktów   z   mediami,   organizowanie   spotkań z mediami, przygotowywanie odpowiedzi na pytania mediów.
  • Realizacja  zadań  w  zakresie  organizowania  konferencji  prasowych,  eventów  i  obsługi  prasowej  wybranych  wydarzeń o znaczeniu lokalnym.
  • Aktualizacja i obsługa strony internetowej Dzielnicy oraz kont Dzielnicy w kanałach informacyjnych.
  • Prowadzenie  spraw  związanych  z  patronatami  Burmistrza  Dzielnicy,  przygotowywanie  projektów  podziękowań,  listów gratulacyjnych.
  • Realizacja  zadań  w  zakresie  redagowania  materiałów  prasowych,  informacji  i  wypowiedzi  do  mediów,  przygotowywanie sprostowań oraz innych pism związanych z kontaktami Urzędu ze środkami masowego przekazu, monitorowanie mediów.
  • Praca  na  stanowisku  związana  jest  ze  znajomością  zagadnień  dotyczących  ww.  zadań  oraz  m.in.  następujących  aktów prawnych: ustawa prawo prasowe, ustawa prawo autorskie i prawa pokrewne, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa  o  ustroju  m.st.  Warszawy,  ustawa  o  samorządzie  gminnym,  ustawa  o  ochronie  danych  osobowych,  ustawa o pracownikach samorządowych, statut Dzielnicy Praga-Północ, regulamin organizacyjny Urzędu m.st. Warszawy.
Od kandydatów oczekujemy:
      • orzeczenie o niepełnosprawności,
      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
      • identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność. 
      • wykształcenie wyższe min. II stopnia;
      • staż pracy min. 5 lat;
      • doświadczenie zawodowe min. 5 lat w dziedzinie public relations, media relations lub dziennikarstwa lub przynajmniej 3 lata doświadczenia  zawodowego  z  zakresu  public  relations,  media  relations  lub  dziennikarstwa  oraz  2  lata  doświadczenia  w zakresie zarządzania ludźmi;
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (weryfikowana podczas testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej);
      • wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany.

 Termin aplikowania na stanowisko: 12.07.2019

 

Jeżeli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko, skontaktuj się z nami za pośrednictwem zakładki „Zgłoś się >>”, dostępnej w prawnym górnym rogu ekranu.